P-L-U-G-G-A!

hejjsan:)

idag är jag väldigt glad :) trots vädret, men allt känns toppen ändå:) härligt!
fast dagen började med ett oförberett prov i spanska...
men gick faktiskt bra tror jag;)
sen fick vi reda på att vi har engelskaprov nu på fredag (och inte nästa som jag trodde!!) och ett NO prov nästa fredag, så nu är det plugg som gäller!
hahanä men efter skolan när min lillasyster var på blockflöjt hann jag o mamma en snabbis i stan :)
men nu har jag pluggat lite med så är nog klar för idag tror jag :) skönt!
så ikväll blir det att bara ta det lugnt:) kanske kommer en ny uppdatering lite senare.
hade!<3 / W(L)

haha kolla vilka bilder jag hittade på min mobil...







.. misstänker frida... hmm wonder why ? ;)
söt är hon iaf!<3


Kommentarer
Postat av: denice :)

så sjukt söt är du frida ! :) <3

2011-05-28 @ 16:11:38
Postat av: Anonym

Är det bara frida som lägger ut saker eller? :P

2011-05-29 @ 20:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0