här kommer lilla jag :D<333333333

OKeej nu kommer jag in i bilden :D§§§§§§§


 hahahhaha, nu kommer lilla jag in i bilden, som ni alla vet så heter jag JOsefine Upp & Ner feldt ;)§§ 
Och jag kom ju in i bolggen för ett tag sen men jag har faktiskt inte orkat skriva :o? men nu ska det bli en STOR ändring! XD 

Här kommer lite hemliga sakeer om MIG! :D<3


1. jag älskar Chokolad
2. jag är bara 1, 58 meter lång :(<3
3. har ingen kille just nu :D
4. HATAR MATTE! xd
5. skulle göra vad som hälst för mina små tjejer §§ (aså wilma, mathilda o Frida) ;)
6. favorit mat pannakakor.
7. är intEså snäll som alla tror har en mörk bakrund ;O§ OCH lite saker som jag ångrar!

8. GILLAR ALLA HEMLIG HETER JAG KAN KOMMMA ÖVER ;D<333333







sÅ nu har jag skrivit lite saker om mig så nu får du skriva lite saker om dig själv till mig om du vill  :D<333
du får också skriva frågor och funderingar, så ska jag försöka svara på dom :)§





                                                                                  PUSS PUSS/ J <3

Kommentarer
Postat av: fredrik :)

jag har faktist undrat när du skulle komma in xd <3

jag har en fråga är du tillsammans med Ludvig Esbjörn? eller vem har du, ja såg att du skrev ingen just nu men endå. Maby beby? <3

2011-05-28 @ 19:20:48
Postat av: Frida!

sööötunge<3

2011-05-28 @ 20:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0