yooo hihih så 7kt roligt!!

det var så 7kt roligt idag kommer roliga saker så fort min mobil har laddat upp på datan ni skulle bara fatta vad som skedde i skolan!! hihih det var så j** härligt att träffa sina saknade kompisar igen (L) älskar (L) vad jag hade roligt!! snart blir det lite läxor skulle kanske dragit te möllegård och käkat glass med min små bananer men det får bli någon annan gång har så mycket läxor och ligger lite efter efterssom jag varit i österrike och resten av veckan är helt fullbokad av kompisar och dans:)) nu måste jag nog börja fast som alla vet det kommer inte bli något gjort anntigen så är det Topp modell elr är det mobilen hihi men nu ska jag ta en liten dricka som jag kom på igår kommer recept i fall ni vill? Vill ni kommentera jaa!
puss!/ F (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0