so damn data/tv-nöörd

hehe, snodd rubrik, men den passade in så fint just häär

Shääna, nu vill jag berätta en massa saker om vad som har hänt idag !! men eftersom jag själv vet hur tråkigt det är att läsa om vad andra har gjort hela dagarna så skippar jag nog de ;)
.
men iallafall när vi cyklade hem så cyklade vi förbi en tant med rullator, och helt plötslig säger frida helt random "Awwwwe, sånna små tanter med rullator är sååååååååå söta:). kolla på henne bara... guuuud" haha, helt seriös liksom... men det roliga är att sen cyklar vi förbi en gubbe som står och krattar gräset också och då säger hon Naaaaaaaaaw, små gubbar som krattar är så sjuuuuuukt gulliga! haha, frida gillar lite äldre människor, men alla är ju olika ;) haha
.
naaae, nu har jag suttit vid datorn, tvn och ipaden nästan hela eftermiddagen ock kvällen (förutom när jag gjorde matteläxan;) ) så nu ska jag göra något annat hade jag tänkt... undra bara vad ?? haha
.
btw, känner mej väldigt aktiv på bloggen just nu (y)


hihi, såhär söt var frida när hon, jag och mathilda cyklade hem innan idag ;) haha


Puss! / W♥

Kommentarer
Postat av: wilmaaa ;)))))))

hahahah fint frida, att du har cencurerat lite där på ditt ansikte, för så va den väl inte när jag la in den ? hahahaha ;)<33

2011-03-22 @ 20:31:06
URL: http://triizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0