Semlor...

.. höll jag på att skriva men jag menar ju våfflor!
Idag i skolan var det så roligt att jag har nog inte skrattat så på ett tag :D HAHA
Men vi ska inte snacka om det för att efter skolan så skulle då jag, wilma och josse cykla hem men näj eller jo men asså när vi kom hem till wilma så åt vi våfflor och så men sen gick det nog lite "över styr" men kul va det som..
men har ingen bild ( måste bli bättre på att ta bilder ) men nu ska jag plugga och städa garderoben för att visa mami att jag behöver nya kläder!! så vi får se om jag hinner blogga mer idag :s men jag ska försöka hinna, jag vet att jag har blivit dålig på det men ska bli bättre : ) ska även leta upp någon rolig video som ni ska få se här sedan :D
Våfflor!

Kommentarer
Postat av: SaraWhitmore

Så gott det ser ut! :D

2011-04-02 @ 15:45:37
URL: http://sarapiper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0