Rolig dag:)

woooooooooow, bion var verkligen underbar!
den rekomenderas verkligen att se! ävem om jag mest gillas justin biebers musik så tyckte jag filmen va asgrym ;)
vi såg ju den som sagt på premiären och det va helt galet !
haha, såfort justin dök upp på skärmen i början började alla skrika helt hysterikst!
haha jag satt där och tänkte: Kommer jag stå ut med detta i nästan 2 timmar? svar:nej!
haha, men dom lugnade sej sen (i  ungefär 10 sekunder) sen börjad de skrika igen, det var liksom bara en andningspaus typ..haha:D
vi såg den i 3D och när justin sträckte ut sin hand, så var det typ 20-30 stycken som ställde sej upp och skrek, sträckte ut sina händer och det var tillomed några som sprang fram till film duken och började tdra i den :O hahah
men nu ska jag inte babbla mer om den ;)
.
efter skolan hängde jag med josse hem, och sen kom ludde & hugo :) sen stack hugo och sen efter en halvtimme eller nåt sånt va ludde också tvungen att gå hem..
men nu är jag helt sluuut och ska bara ta det lugnt i soffan, duscha, plugga lite och sen sova 8)
kanske kommer ett till inlägg lite senare... om jag orkar ^^
.
men nu ska jag avsluta detta jobbigt långa inlägg, och säga till er som undrar att filmen heter Never say never ;)

Puss! / W(L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0