Next: Soffan!

Nu så har papi fixat en grej till min mobil och jag har lagt över några bilder som kommer i detta inlägg!
Vill bara säga att nu så ska jag sätta mig i soffan och kolla på... desperate housewife! :D wihoo och i handen blir det Ben & Jerry´s (Y) M U M S ! haha jag, tove och frida såg en liten roliga grej idag på träningen ; ) hihi
Wilma, konsentrerad frida däremot :s ahha busig (L)
Ja i våran ålder måste man ju ha hjälm så jag och frida hittade en toppen lösning: dela på hjälmen hon tog över och jag tog under :D ahha <3
men nu börjar det vi ses i reklamen :D
Puss/ M (L)

Kommentarer
Postat av: Wiiilmiiss :D

hahah, vi ses i reklamen ;)§<33

2011-03-22 @ 21:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0