Stadium sports camp! (svar till sara)

Nu på sönadg blir det ssc med älsklingstjejorna Sara en underbar person underade lite om vad man ska ta med sig när man åker dit för första gången och om man ska ta med godis och annat!:D tänkte berätta lite!
Jaa, stadium sports camp är en camp i norrköping där man är i en vecka! man bestämmer en sport som man vill gå på i mitt fall DANS! finns många olika sporter och i fall man har svårt att bestämma sig så kan man ju alltid ta multi! hihi Skulle bara säga att det är ett minne för livet att vara där och jag har varit där två år innan så detta blir mitt tredje och varje år är lika roligt och man får vänner för livet! Här kommer lite snabbt vad jag har packat med än så länge!



1. trosor och strumpor får man ta med hur mycket man vill av jag har tagit med 14 strumpor om inte mer efterssom jag ska gå på dans är det bra att ha mycket strumpor med sig efterssom man har skor på sig nästan hela tiden!


2. tjokare tröjor, jag har tagit med mig 3 st mjukis, en stor jeans jacka och en skjorta! som man kan ha utan på ett linne eller något sådant!


3. efterssom jag ska på dans så har jag tagit med 6 olika linnen ett för varje dag!


4. jag har då tagit med en hel del byxor för efter man har haft sin sport, hela dan så dushar man och sätter på sig vanliga kläder innan man går till roliga stället!!:D hihi



Lika så tröjor!



jag har tagit med mig 1 bikini och tre valinga handukar och 1 badhanduk! och en mysig halsduk i fall det någon dag blir dåligt väder!


En färgglad väska som man kan ta med sig till träningen!


ett par sandaler som man kan ha i fall man ska gå någonstan tror även att jag ska ta med ett par convers vi får se!


efterssom resan dit med bil tar runt 4 timmar så åker jag med lite slappiga kläder!

Rosa mjukis shorts (syns inte på bild) - Hm
Coola rosa leopardstrumpor - Gina tricot
Linne - Zara
Ska också ha jeans jacka eller en millitärgrön lite tunnare tygjacka!(kläder efter väder!)
Till ska jag ha dessa nya underbart sköna skorna ( LOVE)



Juste man får ta med kläder efter vilken sport man ska gå på efterssom jag ska på dans så har jag med mycket linnen och stora koftor eller tröjor!
Hoppas ni ser fram emot detta och vill testa säger ba GÖR DET MINNE FÖR LIVET!

HUGS / Frida (L)


Kommentarer
Postat av: SaraWhitmore

- TAck frida!! Nu vet jag vad jag ska ha med! :) Kommer sakna er tjejor! :) Ha det kul! ;)

2011-06-24 @ 19:09:52
URL: http://sarapiper.blogg.se/
Postat av: 已知 Mohammedi Al-debis™

Visst var jag söt när jag var liten?

Kolla bilden och kommentera vad du tycker!



Ha en bra dag! ♥

Direktlänk till inlägget:

http://mohammedialdebis.blogg.se/2011/june/nar-jag-var-liten.html#comment

2011-06-26 @ 16:34:35
URL: http://mohammedialdebis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nu är tävlingen avslutad [ Vinn presentkort på 2000,- från hm eller acne ]

Det var superkul att du var med och tävlade. Kolla om du vann eller inte.

Kolla din E-Mail om du fick ett mail, om du fick det, då betyder det att du är vinnaren.

Tack igen för att du var med och glöm inte att vara med på den nya stora tävlingen , där man

vinner bilijeter till britney spears konsärt till två personer , live här i sverige!

Ha en trevlig dag! ÄLSKAR ER MINA LÄSARE!

2011-07-01 @ 15:09:18
URL: http://mohammedialdebis.blogg.se/
Postat av: Kajsa

GUD! vilken söt blogg ni har! Saknar er redan! <3

Puss! Älskar er!

2011-07-02 @ 22:00:13
URL: http://readyhitit.blogg.se/
Postat av: Victoria

Vilken söt blogg ni har :)

just nu har jag en veckansblogg tävling som ni kanske vill vara med på?

direktlänk; http://vickevictoria.blogg.se/2011/july/tavling-veckans-blogg.html#comment

2011-07-08 @ 18:51:36
URL: http://vickevictoria.blogg.se/
Postat av: Anonym

Frida, du har sååå fina kläder & en ascool stil! :D

2011-07-13 @ 15:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0