heej

dålig uppdate jag vet men det har varit så himla mycket nu kompisar, kompisar och stranden! idag var det då skolavslutning fett skönt assö! 5 punkter!
1. ledsen över att niorna har slutat:( 
2. Saknar redan alla kompisar fast det blir ju att träffa i sommar!
3. står att det ska vara strålande sol imorgon!
4. Julia kommer vilken sekund som helst!;)
5. mitt nya skal till mobilen låg på mitt skrivbord när jag kom hem:D + fixat en speciell hylla till mina skor!

Alla vänner där ute ha en otroligt bra sommar jag saknar er redan super mycket träffas i sommar det lovar jag att vi ska göra älskar er!! Ni betyder mycket(L)
Wilma ha det bäst i Kroatsien.
Josse ha det bäst i antarktis!
Ana hoppas du har det toppen i USA!
Nu ska jag bara vänta tills julia har kommit sedan blir det kvällsdopp med julia, moa och broshan och hans kompis ha det bra så ses vi(L)

bild från skolavslutingen!!


Kommentarer
Postat av: SaraWhitmore

- Yessbox tjejen!! Vad tycker duuu?? :)

2011-06-14 @ 20:20:12
URL: http://sarapiper.blogg.se/
Postat av: Ana

Fint att man ser Totte på bilden (hahaha) ;-)

2011-06-26 @ 06:30:08
URL: http://onyourcomputer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0