bad teachers

igår såg jag Frida och Evelia "Bad teachers" faktist en bra film kolla in den...! men jag har en en gång bevisat att jag är en väldigt pinsam person :(<3 (försök förstå) okej vi gick till bion Fridas pappa körde in oss  hämtade våra billjeter och sen gick vill hemma kväll! köpte lite mysigt godis :) men sen var det en halv timme kvar tills bion började så......vi gick en promenad till parken och satte oss där.....normalt en så länge ;D<3 
sen går det för bi ett gäng killar o tjejer okej dom STIRRADE ut oss (läskigt) jag stirrade ofc tillbaka!!! sen ser vi 2 as söta killar en det här var på långt avstånd.... dom vänder sig om och kollar så vinkar jag att dom ska komma men ofc trodde jag inte att dom skulle det! men va tror ni händer tjejerna dom gick med stanade föratt dom blev så förvånde för att killarna går till oss :D tuvärr var dom inte sååå.. söta som vi/jag trodde så det var ju lite jåbigt men han var snäll och bodde i GETINGE :o ja ba: varför är ni har då? han ba: vill va i stan lite och så typ :) han hetter Jacjob tror jag ;) hahhahahha och tjejerna var as sura på oss DET VAR NOG DET ROLIGASTE!!!! AJA hände en masa andra saker oxå en det pallar jag inte skriva hejsan svejan :)§§§§§§ <3333333333333333



                               
                                                                                                                 puss/josse
                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0