PRAY

Idag var det ganska roligt på skolan kan man ju säga ;) haha har ganska mke att berätta så jag börjar nu..
enjoy :)
Morgonen var väl ganska lugnt  och så tycker jag det var säkert något kul som har hänt men som inte jag kommer ihåg ^^thihi
sen på rasten var jag och några i klassen inne och spelade in en liten scen av en film till "kiss of life" och det gick väl bra..
Sen har vi musik och då typ börjar det mest roliga :) haha
Vi fick sjunga en låt och då så såg jag en sånhär uppstoppad kråka bakom josses huvud så jag bara: En kråka!!
Wilma: Va?!! Josse har väl ingen kråka i näsan? ;o Josse: Va, ahhahahahahah ?
Alla vi tre: hahahahahahhahahahaha... asså ingen av er fattar nog inte hur kul det var men det var det :D
Hoppar över lite kul för det tar så lång tid att förklara allt så att ni ska fatta lite ;)
Sen fick vi spela in låten och då så trodde josse inte att micken var på så hon bara sjöng lite, men den var på haha som vi skratta :D sen så ar den lilla fisen (josse) tvungen att hosta mitt i låten så backade hon och hostade då och sen så sa våran lärare Apollo (jag vet lite roligt namn) att den lilla hosten som du la till här kom nog med.
Josse: men jag la ju den där borta   :) ahhaha asså jag och Wilma SKRATTADE på oss mest av alla och josse då!!
Rolig dag idag iaf (Y)
På tal om skratt, en bild på Eric Saade sommaren 2010 :)
Ett gott skratt förlänger livet!
PRAY-JUSTIN BIEBER är goodi goodi om man lyssnar på den ett par gånger!

Puss! / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0