Mycket som har..

..Hänt ja det är mke som har hänt här nu i helgen ni kanske har trott att jag (Mathilda) har varit död i några dagar men näj jag lever :D I lördags var jag på ikea och väla med familjen och kollade på inredning och så hittade faktiskt lite saker men ni får se bilder senare. Hade även en förfärlig huvudvärk och nästan feber så var inte så pigg på att kolla på grejor ;) Idag söndag så har jag strukit typ väldigt mycket åt mamma så hon lovade att hon och jag ska in till stan och shoppa (Y) :D thihi Fixade saker på mitt nya rum och lite allt möjligt ;) juste i Fredags så fotade jag min lillsyrra Ida (L) ni kan få se några bilder härnedan! Imon är det skola som vanligt hoppas det händer något lite extra roligt också :)
Det gick jätte segt så ni får se bilder imon, jag lovar! nu ska jag kolla färdigt på en film sen ska jag nog sova måste upp tidigt imon ju ;D hahaha
Puss! / M 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0