Mycket att göra :D

Idag så hade vid det riktigt roligt i skolan asså!! ingen fattar nog våran humor men den ä bäst :D
nu så har  jag precis duschat (y) Bilder på alla kläder som jag köpte i går i stan med mami kommer ikväll eller imon ;) nu ska jag kanske baka om jag hinner men först och främst ska jag välja kläder eftersom att Lovisa ska ha en liten tjejfest ikväll, men det blir inte så sent och så ska jag så in paketet :D
Om jag hinner ska jag ta lite självporträtt också ;) i helgen kommer det nog upp en liten video och imon (om jag lyckas att lägga över bilderna från min telefon) så kommer det bilder från festen idag :D
är den inte för gullig ?
Puss! / M 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0