Merhaba - turkiska ;)

Tjingeling ;)
Har ju bestämt mig för att rubriken ska vara "hej" på olika språk, idag blev det turkiska ;)

Kom nästan precis hem från träningen, så har nyss ätit och ska snart hoppa in i duschen ;)
Efter skolan följde Josse med mej hem :) sen hade ju KLANTmathilda glömt sina nycklar och eftersom jag och josse är så snälla så fick hon också hänga med (a)
Imon är det syslöjd och då ska jag, josse & mathilda fortsätta att sy våra OnePiece :)

Btw, har ju fått våra nya fina träningslinnen ;)
Ville bara visa mitt lite snabbt:




Hihi, fint va ? ;D
Om ni undrar varför det är lite vitt är det för att josse tog sånt  där "mjöl" på det igår i gymnasikenshus ;) hihi

Ha en fin kväll :D
Puss! / W


Kommentarer
Postat av: Jones Mohaiti

det är arabiska:P

2011-01-17 @ 22:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0