Home sweet home ?

hahaaahaha nu har jag kommit hem jag ska fortsätta att skruva ner och packa ner lite saker i flyttkartonger som sen ska upp på övervåningen :D
skolan var helt OK idag.. jag hade följe hem med Wilma och Josse och när jag kommer fram till dörren tror ni inte att jag har glömt nycklarna då ? haha jo ;D inte så kul så jag ringer Josse och Wilma och som tur va så fick jag komma hem till dem (Y) thihi vi hade det lite knasigt där och sen gick jag hem och sen åkte vi och kollade på tapeter och så :D och nu är jag Äntligen hemma :D
men nu ska jag fortsätta, imon är det syslöjd :D
Några bullar som vi bakade härom veckan ;)
Mini semlor :)
Några jordgubbar för att de *passar* så bra till nu :D och för att jag gillar det!
Puss! / M

Kommentarer
Postat av: Celine

Jättefin blogg ni har!! <33:p

2011-01-17 @ 19:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0