Hola!

Hooolla! Igår när mommo o moffa var här så lärde mommo mig att sticka, jag har kunnat det innan men jag hade glömt hur man gjorde så färskade upp mitt minne :D nu på morgonen så har jag stickat men man blir väldigt uttråkad av det så jag satte på TV! hahaahha men vi får väl se vad det blir av det ;) Jag ska upp och måla i mitt nya rum nu så här får ni en bild på mig hur jag ser ut nu och ni ska få en senare idag och se om det är någon skillnad ;) hihi bara så att ni vet så tog jag fram de fulaste kläderna ur hela garderoben! (A)
Igår hann jag inte baka så får se om jag hinner det idag ;) imon blirre skolan som vanligt men vi har typ något slags "energitema" -.- nu så får se om det blir roligt eller tråkigt men det får alla veta imorron :D
som sagt fuuula kläder!

Puss! / M 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0