Hola ! :D

Hola :)
eftersom jag suger på att komma på rubriker, har jag bestämt att jag ska skriva hej på olika språk ;)
Vi vår väl se hur länge det håller ^^
aja, josse åkte iaf nästan precis hem, så nu har jag inget att göra igen ..
så släng hit en komentar eller två så blir vi jätteglada :D hihi
ny design också ju :DDDD jag tycker i alla fall att den är ur läcker ;)
Vad tycker ni om headern och designen ?



Hihi, en liten mysig bild sen i somras efter att vi hade varit på brottet med skolan, det var då det blåste så mycket och vi cyklade, så när vi kom tillbaka till skolan la vi oss i soffan o snarkade lite ;))

Puss! / W 


Kommentarer
Postat av: Lovisa

jätte fin blogg och design!! :)<3



Mysig bild:)

2011-01-16 @ 17:54:32
URL: http://bloggenlovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0