En upp och ner dag (:

Hejsan svejsan idag var det verkligen en upp och ner dag!
Det började med att när jag vaknade imorse så ska jag gå på toa och precis när jag ska sätta mig ner så kommer pappa upprusande och hinner stoppa mig precis innnan jag sätter mig ner på toan och säger: Gå på andra emma är magsjuk! Och jag bara åå nejj! ;)
Men jag mådde fin fint och så men sen när jag kom till skolan så började jag känna lite illamående men det gick OK. Efter cirka en timme så kände jag bara att nu spyr jag men sen när jag gick och ringde hem så mådde jag prima sen dåligt och sen prima det gick lixsom i kurvor (jobbigt det där!) men sen så hade jag lite huvudvärk men sen mådde jag fin fint!! :D Hoppas jag håller mig frisk tills imon för då är det slöjd (Y) Ska gå och klunka i mig massa proviva dryck nu :) hahaha Jag bakade innan så kommer upp lite bilder och recept på det sedan :P Har även kollat på tapeter och så idag :)
OMG skiit gammal bild! fast inte så gammal ändå det var typ i fyran på väg till Stockholm med klassen :D
Thihi så grymt söt Frida :D <3
Puss! / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0