Coooooolt (Y)

Nu ska jag säga en ganska cooool sak :D (Y) hahaa tycker jag då..
Idag efter vi hade varit på skolan så åkte vi hem till några kompisar för att en av dem hade fyllt år och då så fick jag min present (Bättre sent än aldrig) den var lite sen p.g.a hon som har signerat den bor i Göteborg och dem jag fick den av känner hon och hennes familj så dem var hos dem här om veckan :D
tjhoooooo jag är suuppderduper glad :D (L)
Här kommer lite bilder på vad jag fick (; jag fick en till keps men den får ni inte se nu ;) thihi
Carin Koch (Y)


Bjuder till stort asså (; haha
Alla ni där ute vet nog inte vem Carin Koch är men hon är en svensk ganska känd golfspelare och kepsen som jag fick är "hennes kollektion" och så har hon då signerat den åt mig :D (Y) haha jag har faktiskt träffat henne en gång också och pratat med henne ;D
Puss! / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0