Yeeaah §:)

Vriiid på huvudena och kolla in smilisen i rubriken §:) haha
Jag har då kämpat hela kvällen med att göra lite maräng och man kan ju säga att jag lyckades, sådär eller inte alls :D hihi
Men jag ringde min storasyrra och frågade om hon visste hur man la över bilderna (hon har Iphone 4 ) och vi LYCKADES (Y) thanks syrran (L).. så nu är alla bilder på datan men nu är jag jätte trött så imon LOVAR jag att bilderna kommer och så kanske ni får se hur det gick med min bakning idag men nu ska jag typ snart sova :D
Här är då en liten bild från idag inne på toaletten efter skolan när Knatte, Fnatte och Tjatte byter om till deras dans :D hihi så kul man kan ha på en toalett! (ta det inte fel, viktigt) haha det är bögarnas fel!
Hade verkligen skiit roligt idag i skolan skriver imon vad som hänt! :D
Puss! / M 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0