WOW (:

Nu har inte jag typ bloggat på en vecka för det första har jag ibland inte orkat, hihi och för det andra så har det varit mycket att göra och för det tredje så vet jag inte riktigt men nu ska jag bäretta massor av grejor :D fotat lillasyrran ni kanske får se lite bilder på det senare, haft träningar och jag och Frida var ju helt klart BÄST i lördags eftersom att vi körde rundat flickis vilket inte frida har gjort sen hon bröt armen andra gången :D (Y) och sen så körde vi dubbel volter :D frida filmade mig med min mobil när jag körde och sen när jag kom hem skit glas skulle visa mamma så är min Iphone helt jävla sten död :@ asså jag får fan damp!! § men vi har lämnat in den till telia får väl se om de kan fixa den annars köper jag en NY! men nu ska jag käka tacooos, muums! senladdar jag till solsidan jag får nog slänga in ett inlägg efter maten också så att stämmningen kommer upp här lite pussi pusssi :D
Emma ♥
Puss och Kram / MAthilda ♥

Kommentarer
Postat av: S A R A

Vad ska ni hitta på idag då?<33 :)



2011-02-21 @ 10:09:11
URL: http://sarapiper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0