? Picture, or what..

Idag var skolan helt okej vi var på skolbio som typ inte var så bra! jag och wilma gick på toa sen gjorde vi en stor hemliss ;)
nu på eftermiddagen har jag mest bara slappat och tagit det lungt och nu fick jag sån himmla lust att bara sätta mig framför datan (: som sagt det var ganska piiinsamt i matsalen idag fyra busungar vid namn av MWFJ fick rejält med ******! haha men ja när vi skulle gå på bussen så sa Frida: ah, när man pratar om trollen så kommer de!
Och Wilma: Titta där är ett troll! :D ahahah det var ganska roligt! (H)
ska snart käka lite mat men först ska jag visa er bilderna på mig och Wilma jag kan inte direkt säga att alla blev bra men ja.. ni fattar efter att ha kollat på rubriken ett tag! (a)^^ jag kanske inte skriver något under varje bild men ni får lista ut själva vad vi gör osv :D §
Förberedd er på en STOR bildbomb med månnga galna bilder och vissa (Y) ..
Söööööt eller vad ? ♥
wilma säg till innan du tar bild nästa gång.. fråga mig inte vad jag gör ♥
Big Love ♥
True Love ♥
woow fråga oss inte vad vi gör här.. ♥
Happy Love ♥
Som sagt vi vet inte riktigt vad vi gör :D ♥
Sa ju att det var många bilder! men nu ska jag roa mig med andra grejor :D ni kanske kan få ett video inlägg senare..
Puss! / M 

Kommentarer
Postat av: S A R A

Söta bilder mathilda!

2011-02-12 @ 17:37:09
URL: http://sarapiper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0