lång dag ;)

Hejjj:D
Igår kväll blev jag ju då sjuk men jag har inte spytt något idag eller någon feber eller så och jag har ätit massa piggelin och druckit cola och nu fram mot kvällen så har jag öven bakat supergoda muffins :D (y) jag har mest kollat på TV idag men det har inte varit något bra program alls ? så jag gick och hämtade våran Ipad och kollade på STYLISTERNA som man bara kan kolla på på nätet och det var helt okej! :)
Kommer nog vara hemma imon med så att jag är riktigt taggad inför HESTRA på torsdag :D
Jag ska nog börja med att sy lite egna kläder och fixa "egna" outfits nu när jag är hemma från skolan ;) kan nog vara ganska roligt :D
Så nu ska jag sätta igång har inte ätit kvällsmat så det lär jag väl göra snart men nu ska jag sätta igång :D
En stor EGO bild på mig får det bli nu
Puss! / M 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0