blablabla :D

Hahaha jag visste inte vad rubriken skulle va så det fick bli lite blablabla :D haha
Idag är jag på TOPP! tjhoo så jag har städat, läst bok, kollat TV, ÄTIT, hittat på lite roliga saker med Ida som nu har fått VATTENKOPPOR  :S haha asså det här är helt sjukt men nu har alla i familjen utom pappa varit sjuka jag har haft feber och spytt en gång, min mamma hade samma som mig och emma spydde och hade feber men lite mer än mig och Ida hade feber och spydde och nu har hon fått vattenkoppor men hon har inte ont av det ännu ;) stackarn :D
Men det är väl inte så intressant för er att veta så nu byter jag samtalsämne ;) Nu ska jag baka (ni kan få se bilder och recept på det senare ;)) Sen ska jag ta fram skidgrejor till Hestra och pappa ska åka in med mina skidor och pjäxor och ställa in det sen ska jag skriva upp vad jag ska ha för mat med mig så ska pappa handla det till mig och lite sådant ;D snäll pappa! ;) hihi
Puss! / M 

Kommentarer
Postat av: EllenOtendal

Åh, söt bild! Men använd en reflexskärm för att få bort skuggorna :) Har du ingen så kan du linda ett lager matfolie runt en skärbräda och hålla under ditt ansikte :)

2011-02-02 @ 15:31:46
URL: http://ellenotendal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0