Allt fixat och klart.. nästan :D

Shhäääännaa :D
Nu idag så har jag bestämt på vilken vägg och vilken tapet jag ska ha i mitt rum ;) en liten bit på vägen ;) haha <3
Jag lillsyrran och farsan var och handlade lite innan till mat imon i hestra :D så imon bitti är det upp och fixa det och jag har packat ihop mina skidor, stavar och pjäxor och även hjälm och skidögon ;) (ist för glasögon, skidögon :D hah) men nu har jag precis kollat på GLEE (Y) men nu kan jag vara säker på att jag är frisk för att innan idag så klunkade jag i mig ett glas mjölk och ett glas cola :D så jag är på TOPP som sagt!! :D ahahhihi nu måste jag gå och lägga mig så att orkar upp imon, ska va på skolan hlalv 8 ;o hihi men jag kommer ta massa bilder och jag ska se sen om jag kan lägga in de ;) men kanske kommer in ett inlägg från min iphone också vi får se vad vi hinner :D
Puss / M (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0