dagen innan solan börjar :O <3

OMG! nu har man mycket att ficksa inför skolan här!!! ;) jag och tjejerna ska ju pynta våra skåp och mysa till det lite vi ska ju endå ha dom i 3 ÅR....<3 helt sjukt, men jag ska ficksa så mitt skåp lyser! :D
ÄLSSKAR MINA TJEJER  och hoppas att det blir ett niceigt år <3 

saker att ha i skåpet:    och lipps:   <3333333333

1. spelgel! (alltid bra att kolla håret)
2. masa fotografier (från året tidigare, så kan man byta varje år)
3. skrapbooka lite med alla böker (vet inte hur skrapbooa stavas!)
4. köpa mycket penor och suddigummi (det vet ni ju varför det e bra)
5. mangneter att sätta fast på och innuti skåpet (alltid bra att sätta upp små lappar som tex. läxor)

6. ha, ORDNING aså ni vet ju hur man kan bli galen när man inte hittar sina böker och är på väg till en lektion !!!
 

AHA det var josses tipps på saker man kan göra med sitt skåp (y) toppen bra ska börja packa nu<3 puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0