YEEEES

entligen har letat som en galning efter en häftigt skal till min mobil och igår hittade jag det perfekta skalet som vi beställde och det borde komma om några dagar hoppas det ser lika coolt ut i verkligheten:D idag i skolan var det toppen och efter gick lilla jag , wilma, josse och mathilda till glassbaren och tog varsin glass och vi träffade några som mathilda och wille hade träffat i malmö när dem var där och kollade på... aa något pogram:D gissa om dem var roliga hiiihi jaa det var dem sedan cyklade vi hem! hoppas det blirre bra dag imorgon oxå! då kanske det blir vidioinlägg med mathilda! Puss! /F (L)

Bild på skalet!



Tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Emma

skulle bara säga att jag tycker eran blogg är superduper bra! och jag läser den varje dag! föresten snygga bilder och outfits!:D<3 kram

2011-04-05 @ 20:38:13
URL: http://Har ingen:( kanske kommer skaffa:D
Postat av: sandraa S

vart köpte du det skalet? :D

2011-04-07 @ 20:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0