Sunsunsun!!

herregud vilket underbart väder det har varit igår och idag, helt stört varmt :D
därför har jag inte bloggat de senaste dagarna, känns ju lite onödigt att sitta inne vid datorn när solen skiner ute ;)
men nyss gick solen i moln så jag slet mej från altanen och tänkte bara uppdatera er lite ;)
just nu ser det tuvärr ut som om molnen kommer behålla solen ett tag...:(

ska försöka leta fram mobilsladden också så att ni kan få se bilderna sen i lördags när frida och jag var och praoade ;) vi har egentligen prao veckan efter påsklovet,  men det passade så bra i lördags så vi får en dag ledigt nästa vecka också istället;) inte mej emot... :)

innnan hade alicia en kompis här så vi satte oss ner och gjorde lite påskkort ;)
haha jag är medveten om att mina inte är de mest fantasifulla men tänkte ändå visa er ;)


haha, lite söta är dom väl ändå? ;)

nä, nu kom solen fram igen ! NÄSTA -----> ALTANEN ! WIIHOOO :D
Love / W

Kommentarer
Postat av: Lovisa

kolla in om det va ni som blev en av veckans blogg!

2011-04-20 @ 19:40:33
URL: http://bloggenlovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0