Stan ! :)

hejj igen ;)
golfen gick helt okej, men guuud va varmt det va !
hahah frida hade "bad hair day" så hon spelade med mössa hela tiden ^^
nu väntar jag på att frida ska ringa så att vi kan sticka in till stan :)
behöver köpa ett linne till mathilda som vi ska ha när vi dansar för skolan på tidag.. just nu är hon i italien men hon kommer hem på fredag ;)
dansen är inte heller riktigt klar så vi får träffas i helgen och fixa det ;)
men måste fixa håret nu innan vi sticker!


bild på min underbara mathilda som alltid är helt normal och som jag inte alls skämms över ;) haha

Love / W (L)

Kommentarer
Postat av: joel

Hejsan,

Jag arbetar med en sajt som vill sprida kunskap om ökad säkerhet på datorn och personlig integritet på nätet. Detta är användbar kunskap för bloggare, som dig. Därför kan du hjälpa oss att hjälpa dig och andra, genom att länka våran sajt. För detta kommer du få två trisslotter som tack för hjälpen.



Tack på förhand

/ Joel

2011-04-21 @ 16:45:58
URL: http://mjukvara.se
Postat av: SaraWhitmore

Hej, Titta in om det va du som vann dagens blogg! :) <3 KRAM

2011-04-24 @ 09:42:51
URL: http://sarapiper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0