solen skiner..

nästan! när jag vaknade idag det första som jag tänkte på var: hur mycket är klockan? 2: vad ska jag ha på mig? och 3: jag orkar inte gå upp och hämta kläder!!!! HAHA men det gick rätt bra ändå tycker jag! jag bara tog på mig något och lockade håret på hela 20 minuter?? :o (jag brukar typ vara SEG)
haha men nu har jag en halvtimme på mig tills Wilma står där nere och väntar på mig men idag blir det skolan och så sen efter blir det nog en liten sväng till glassbaren och efter det så ska jag till Falkenberg med mami och syrrorna och träffa kompisar som inte jag har träffat på läänge :D
Outfit for today!
Byxor- GT (nya!)
Tröja - GT (NY!)
men nu ska jag käka frulle!
Puss/ M (L)

Kommentarer
Postat av: SaraWhitmore

Snygg outfit!! :D

2011-04-06 @ 14:42:19
URL: http://sarapiper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0