HEEELLUU

Heelu ledsen förr att det har varit dålig update på bloggen det har ju varit påsklov nu hoppas jag inte att ni har tröttnat för nu blir det mycket bloggning! Lite snabbt vad som har gjort på påsklovet! Jag har varit med roliga kompisar! spelat golf, dansat, sovit, mycket mer. Joo i tisdags så hade vi kabare-presskoferans-sak på skolan och då dansade jag, mathilda, wilma! Gick jättebra tycker jag vad tycker ni som var där och kollade? kommer nog en liten film som vi spelade in på måndagen när vi va i hela 3 timmar om inte mer i gymnastikens hus och tränade gärnet!Vi har fortfarande inget namn på vår lilla dansgrupp som består av mig, wilma, josse, mathilda! har ni några förslag?:D:D<3



Aja nu har jag precis ätit lite jordgubbar:D mums snart kommer pappa hem med mitt nya skivbord så ska vi montera upp det! imorgon blir det först golf med wilma på tylösand sedan blir det härlig dans i 2 timmar sedan ska vi på ett litet uppträdande på 035 i stan för att kolla på syrran och andra dansgrupper!;D ska bli inspereande.



Här kommer en liten bild på mig!;D som togs förnågon månad sedan!

hhaha lite suddig bild. Men ska passa på och fråga, tycker ni att jag ska visa upp kläder som knappt är annvända som ni kanske vill köpa? vill bli av med det så det är ju nästan perfekt. I så fall så kan jag lägga upp en bild på saken och skriva utgångs pris (vad jag köpte det för och var i från den kommer) sedan hur mycket det kostar och i fall ni fasnar för något så kan ni mejla till bloggens mejl så löser vi det! är det någon som tycker det låter som en bra idé?:D<3

puss! / F (L)

Kommentarer
Postat av: tove

om "dina kläder du inte använder" det skulle vart kul ! :D<3

2011-04-28 @ 18:29:01
URL: http://toovish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0