Gymnastikuppvisning

uppdatering: jag vet inte varför det blir så långt mellanrum mellan rubriken och texten på vissa inlägg. någon som vet hur man fixar det ?
Hej!
det har varit lite dålig uppdatering idag, men mathilda är ju som sagt i italien, och josse & jag har haft gymnastikuppvisning, och frida har spelat olftävling ;) haha, men  det brukar bli så på helgerna - FULLSPÄCKAT med andra ord ;)
igår var jag och frida och gjorde våran första praodag hos min faster & hennes man. de har ett glasbruk och så va det utställning typ, så då va jag o frida där och hjälpte till, vi fick även prova på att blåsa lite glas :) roligt, roligt :)
kommer kanske ett inlägg om en liten stund med bilder och så ;)

hejjdå sålänge ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0