FUNITWAS

En sådan 7kt galen rolig kväll som igår var länge sedan sisst!!!! På kvällen var det lite överraskande och skrämmit och filmerna var ju jättebra (wilma din favvo)) idag så gick vi såklart ner till tyllestrand och tog härliga vårbilder hoppas några blir bra så kan vi annvända dem till saker som header och sånt sedan blev det sköjigt med polarna som kom på besök hhiihi aaa vi saknar dem redan:') men vad är inte bättre en en helgalen frdagskväll med tjejerna? INGET!! men nu har jag äntligen mysat ner mig i min onepiece och har föberett en mys kväll med thegirls i familjen blir lite film och myspys nu ska jag sätta på spotify och shaakey lite puss vi ses imorgon alla!:DD(L) Juste ÖVERRASKNING nu har vi en till medlem i våran jättekända stoooooora blogg och hon heter Josefine och är vår egna lilla älskling super söt tjej så snart så kommer ni få läsa vad hon gör ungefär helatiden ENJOY!! Puss! / F (L)

Bilder för ikv!


min onepiece:D


The first time- den verkar skitbra!

två tidningar Julia och Frida!:D

Godis!!

Mina favoriter! det var allt ha en underbar lördagskväll!(L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0