busig tjej..

Hejj (det känns så vanligt att börja meningarna med hejj, såå TJA )
Idag har vi bara fixat en massa uppe i mitt nya rum och garderoben är på plats men vi måste köpa en till (mycket kläder!!) haha, och jag gjorde lite våfflor til fika som blev mummsiga och igår när vi var hos våra kompisar så fotade jag inte så mycket men jag fotade lite och fick en suuuuper gullig bild på en söt tjej som ni får se i detta inlägg men jag nu när vi har fixat hela dagen så är jag faktiskt ganska seg och ska nog bara ta det lungt resten av kvällen och ladda inför skola imon eftersom att jag varit långa kvällar och tidiga morgonar nu i helgen : )
en riktigt söt och busig tjej som vet vad hon vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0