Bokeh

Godmorgon!
Igår kom jag hem vid halv elva från Falkenberg så jag hann inte blogga då men igår efter skolan när vi var på glassbaren (jag, wilma, frida och josse) så träffade vi fredrik och några andra killar som var med när jag och wilma var i malmö och spelade in ett program som heter "Rampljuset" förra året :D haha som vi har saknat lille fredrik : )
men när vi cyklade hem så bara var det en hund i hästhagen? :o och vi visste såklart inte riktigt vad vi skulle göra så vi cyklar över och ja....
men när vi åkte hem igår på kvällen så hade jag med min kamera så tog lite "bokeh" bilder!
ja och massa andra ; )  (oredigerade)
men nu ska jag snart sticka till skolan!
Puss/ M (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0